Obróć urządzenie z pozycji pionowej do poziomej
 
 
Koszyk 0 Produkt Produkty (pusty)

Brak produktów

Do ustalenia Minimalny koszt wysyłki
0,00 zł Podatek
0,00 zł Razem

Podane ceny są cenami brutto

Realizuj zamówienie

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość:
Razem:
Wartość produktów w koszyku:   (brutto)

Gwarancja

Wszystkie produkty dostępne w sklepie OLDLIGHT posiadają gwarancję. Podstawę gwarancji stanowi faktura VAT przesyłana wraz z zakupionym towarem.

Dostarczając najwyższy standard usług zapewniamy Klientom gwarancję door to door. W gwarancji „od drzwi do drzwi” po zgłoszeniu reklamacji produkt odbierany jest przez firmę kurierską bezpośrednio od Klienta. Kurier transportuje towar do punktu serwisowego, w którym następuje naprawa, a następnie sprawny produkt przesyłany jest z powrotem do Klienta.

Gwarancja door to door jest niezwykle przyjaznym rozwiązaniem dla Klientów. Gwarancja „od drzwi do drzwi”:

  • jest wyjątkowo wygodna – Klient wysyła i odbiera produkt bez wychodzenia z domu,
  • jest szybka – przesłanie towaru kurierem skraca czas transportu do minimum,
  • jest pewna – Klient może mieć pewność, że naprawiony towar zostanie należycie przygotowany do wysyłki,
  • nie generuje dodatkowych kosztów – transport produktu jest dla Klienta darmowy, koszty wysyłki ponosi serwis,
  • ze względu na korzystanie ze sprawdzonych i pewnych firm kurierskich ryzyko uszkodzenia produktu podczas transportu spada prawie do zera. 

Klient, który chce skorzystać z gwarancji musi skontaktować się ze sklepem OLDLIGHT telefonicznie, mailowo lub listownie. Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie otrzymywanej wraz z zakupionym towarem faktury VAT. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub nieprawidłowego działania sprzętu wynikającego z nieprawidłowej instalacji, nietypowego użycia, uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad, uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu, zaniedbania lub uszkodzenia spowodowanego niewłaściwą konserwacją lub czyszczeniem oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy. Nabywca traci gwarancję w razie wszelkich prób napraw podejmowanych przez nieupoważnione osoby fizyczne lub firmy.

W przypadku dokonywania naprawy produktu przez sklep internetowy OLDLIGHT termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego konsument nie mógł korzystać z rzeczy. W momencie, gdy następuje wymiana produktu na nowy, wolny od wad lub kiedy została dokonana istotna naprawa, termin gwarancji biegnie od nowa.